• Wij verzenden via DHL na verzending 1-3 werkdagen levertijd.
  • Let op: dit kan in de drukke periodes uitwijken.

Recht van retour

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid het te retourneren binnen 7 dagen. Het is van belang dat u tijdens de bedenktijd netjes omgaat met het product en de verpakking. U kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking retour sturen.  Retourkosten van een product zijn voor eigen rekening. *

Retour gegevens kunt u vinden in het Retour portaal.

U dient ons ervan op de hoogte te stellen van uw retour door uw order nummer en track en tracé te mailen naar: info@rosefashionboutique.nl

U dient ons dan ook binnen 7 dagen uw track en trace code te mailen.

 

  • Zorg dat je de track & tracé code goed bewaard met het terugsturen van het product, wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor een eventuele vermissing van het pakket door schuld van het waarmee verzonden postbedrijf.

Het bedrag van het product, zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen na de terugzending terug betaald worden.

– Sale items die zijn afgeprijsd voor 10 euro mogen niet geretourneerd of geruild worden.

  • Originele, ongewassen en ongedragen staat.
  • Na het wassen van items vervalt de garantie. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
  • Geen garantie op studs, glitters, steentjes en pailletten.
  • Kleding met foundation vlekken worden niet geaccepteerd.
  • Sieraden, accessoires, badkleding kunnen wij niet retourneren i.v.m. hygiëne.
  • Heeft u een item gewonnen via een van onze win acties? Dan kan deze niet geretourneerd worden of ingeruild worden voor geld.

  • Pre-orders worden per bestelling verzonden zodra het item binnen is.

 

Klachten/problemen melden

Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over één van onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling ‘Klantenservice’ door te geven. Dit kunt u doen per e-mail.

Onze medewerkers van de afdeling ‘Klantenservice’ zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht zullen wij uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst te beantwoorden.

 

* Er wordt géén wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.

 

Graag wil ik u erop attenderen dat u na het invullen van uw gegevens u wordt toegevoegd aan de mail lijst!

Super leuk natuurlijk!! Zo ontvangt u unieke kortingen en bent u als eerste op de hoogte van de nieuwe collectie.